Ya kaç gündür içim içimi yiyor 53 günlükken sağ alfa 60 sol 59 çıktı tip2a denildi geçer düzelr deniliyor ama ben gerilemesinden yada aynı kalmasından korkuyorum 2 farklı doktor gördü biri çift bez önerdi diğeri gerek yok dedi ya başına gelenler yazabilirmi ne yapayım geçer mi kendiliğinden bandaj filan mı alsam