Ek gıda öyle sandığınız gibi bişey değil yalnız.
1.5 2 yaşına kadar temel zaten anne sütü veya mama ama ek gıda da bile 1 yaştan önce öyle aman aman Bi doyma yaşamıyorlar yani çocuk ek gıdaya başlayınca eline ekmek vereyim karnını doyursun sanıyorsanız öyle bişey yok.
Kaldı ki sizin çocuk oturmayı bilmiyordur bile oturamayan bebeğe neyin gıdası??
Yani ek gıdaya geçince böyle hadi çorbalar tavuklar etler sanıyorsanız yok öyle bişey, o yüzden o hangi doktorsa değiştirin. doktorun söylediğini de sanmıyorum siz düşündüyseniz bunu unutun.
Benim kızım 13 aylık ve hala temeli mama yani
Ek gıda istemediği zaman bile mama almak zorunda! siz meme ve mamayı bırakmak için söylüyosanız unutun onu, 6 aydan önce ek gıda olmaz! çocuğun otursun, ek gıdaya hazır duruma gelsin acelen ne başlarsın yani..!