Oğlum emme sallama gibi destekler olmadan sadece emzik ile uykuya geçiyor yanına uzanıyorum veya kucağımda poposuna pış ama neredeyse 1.5-2 aydır geceleri en az 7-8 kez kalkıyor her yolu denemedim.Kendi odasından yatıyor.Yani yanıma aldım, geç yatırdım, erken yatırdım ,saatinde yatırdım ,destekli uyumayı azalttım, uyku damlası bile denedik bir kere yok diş mi ayrılık kaygısı mı başka nir şey mi akıl sağlık kalmadı artık