Arkadaşlar öksürükten 3 aydır çekiyoruz bebeğimde ateş isal kusma meme reddi yok sadece balgamlı öksürük var be burun akıntısı burnunu fizyolojik serumla çekiyorum en son uzayınca medipol mega çocuk göğüs hastalıklarına götürdük filmler tahliller tertemiz çıktı elhamdüllilah bin şükür doktor ventosal ve cortier verdi sadece hava cihazına koymak için öksürüğü geçti düzenli kullanınca doktor geçtiyse bırakın dedi bizde bebeğin 4. Ay Aşılarını yaptırdık hooop tekrar başladı öksürük iki gün sonra sebebi ne olabilir normal mi bu durum yaşayan var mı benim gibi Allah rızası için akıl verin yardım edin ilk bebeğim bende de panik atak var korkuyorum yani bebeğin bu durumundan ben ürtiker ( kurdeşen) döktüm stresten korkulacak bişe olsa doktor illaki derdi yani ailede astım olan yok Yalnızca anne sütü alıyor bu arada