melekveemir alyaxw benim oğlum da 3100 doğdu 3.ayında 6,200dü. Aşağı yukarı aynı yani bebeklerimiz. Gayet ortalama ve iyi durumları şu an bence.
bicirik2025 alyaxw normalde 5. Ayda iki katına çıkması beklenir o şimdiden iki katı kilosuna ulaşmış böyle devam.
dogakusumx alyaxw benım bebeğimde 3.220 doğdu 3 ay 18 günlükken 6.440 ölçüldü sadece anne sütü son 2 aydır normal yani kilosu. Ama bi önceki aydan ne kadar ekledi kilosuna o da önemli
alyaxw gozde353 biberonu asla tutmuyor ve tek gögsumden emiyor sol göğsümü hiç emmedi ağzına koydugumda midesini bulandiriyor bnde artık vazgeçtim🥺