Kızlar yardımınıza ihtiyacım var bebeğim anne sütü ve günde 2 kere mama alıyor. Doğduğundan beri hep 4-5 günde bi kakasını yapardı ve her yaptığında bezi acayip doluyordu. Son iki seferdir falan bi haftayı buluyordu yapması, yapınca da sırtına kadar çıkıyordu çok fazla yapıyor yani.
Şimdi 10 gün oldu hala kakasını yapmadı, gün içinde çok fazla gaz çıkarıyor ve kakasını yapmadığı için hiç sıkıntı çekmiyor. Kaka yaptığında da hiç katı değildi yani. Ama 10 gün olunca korktum iki gündür zeytinyağı kullanıyorum, dün ağızdan verdim 1 çay kaşığı. Bugün poposuna biraz sürdüm ama maalesef hala sadece gaz geliyor.
Ne yapabilirim yardımcı olabilecek var mı? Masaj vs yapıyorum hep.