kagansmomy öncelikle sakin ol ve bütün düşünceleri kafandan at, senin yaşadıklarına benzer şeyler yaşadım bende, doğumum zordu 4 gün hastanede kaldık bebeğim sarılık oldu emziremedim göğüslerim yara oldu sağımda süt çıkmıyordu kaşıkla mama verdiriyolardı hepsinde yanımda annem vardı biberonda yasaktı 4. Günün sonunda hastaneden çıktığım gibi biberon almaya gittim ama meme reddi başladı ben sadece ağladım annem hadi şöyle yapalım böyle yapalım diyodu bi şekilde memeyi de tutturduk, benim kucağımda ağlıyodu annemde sakinleşiyodu ve bi gün annem gidicekti mecbur napıcam diye düşünüyodum altını bile hiç temizlememiştim, 20. Günde annem ağır grip oldu gidiyim yoksa bebeğe geçer dedi beni bi stres sardı neyse annem gitti kaldık baş başa, onun sadece sana ihtiyacı var ten uyumu kokusu diye bişey yok o senin kokunu tanıyor biliyor zaten en çok senin kucağında rahatladığı için ağlıyor kendini güvende hissediyor aslında, daha çok minik dünyada olduğunun farkında değil, güzel bi kundak yap sırtını ovarken bebeğinle sakince konuş ona ninniler söyle, hiç bi zaman içinde tutma ağla, emzirirken kaşlarının arasına masajlar yap bebeği rahatlatıyor zaten zamanla herşeyi öğreniyorsun alışıyorsun bebeği okuyorsun, yalnız kalmak bana çok iyi gelmişti. Biraz uykusuz kalıyorsun ama onun sadece sana ihtiyacı olduğunu biliyorsun, fitil konusunda da eşinden yardım al bebeği o getirsin sen kalkma gece emzir ver gazını çıkartsın mesela