Tubiktooo öncelikle Seleymun aleykum kardeşim🩷🥹şöyle cümleleri görmek beni öyle çokk duygulandiriyor kii.. çünkü bunlari dibine kadar yaşamış bir insanim.. Ege bölgesi kıyı kesim de yaşayan biriydim bilirsin bizim oralarda açıklık çoktur ama yine de üsturuplu giyinen fakat çok şık giyinen biriydim ip askili, düz üstü etek giymem ama o uzun çizmelerim ve uzun kalın küpeleri olan hep makyajlı gezinen bendim çok susluydum yani daha sonra hayatı sorgulamaya başladım, dedim ki ya ölüm var ölüm şu an her an ölebilirsin peki ya namazsiz mı gideceksin dedim kendime, tesettüre girmek hep çok isterken ama asla yaoamam ki, benim gibi bu kadar çok kiyafetlerine küpelerine aşık biri nasıl girebilir tesetture derken, ben youtube da Huzme ve Hayalhanem kanalinin videolarini dinlemeye başladım. Hele ki o huzme de ki kızlarin tesetturleri çok hoşuma gitti.. ama daha aklımdan geçirmiyordum, Hayalhanem de ii Mehmet Yıldız hocamın o anlattığı dersler hele.. namaz, ölüm ve sahabe hayatları, marifetullah yani Allah’ı tanıma dersleri.. hepsi beni benden aldı kendime getirdi yani yillardir inandığım dinimizi daha yeni bu kadar detayli ve doğru öğrenmiştim.. Soruna gelince güzel kardeşim benim, ben Namazla tesettüre girdim biliyor musun, namazlarimi kıldikça artık açık olmak bana batmaya başladı, dışarıdan gelince ağlıyordum sanki sokakta ki herkes beni izliyormuş gibi birde o erkekleri pis bakişlari vardir ya sen yürüyunce arkandan bakanlar o kadar çok iğrenmiştim ki artik, bir yerim belli olmasin aman göründüm mü diye ağliyordum disaridan gelince ama tesettüre de adım atmakta zorlaniyordum🥹🩷namaz kıla kıla, güzel bir tovbeyle içtenlikle Rabbimizden o affı istesek, Rabbim insanin içine veriyor onu inan ki..zaten hepimizin içinde var o iman tohumu ama bunu kim sularsa bakarsa bu iman dersleriyle işte ve namazla buluşturursa işte o zaman ağaç oluyor.. ama iman dersi almadan, hakikati bilmeden olunca da bir nefesle uçup gidiyor o tohum.. 🩷işte boyle böyle dini sohbetleri dinleyerek, bu dinledigimiz sohbetleri namazla taçlandirarak 1 ayın sonunda dedim ki; tesettüre girmek istiyorumm ama şeytan o içimizde ki nefis var ya hep oyaladı beni, bana diyor ki işte şimdi girme tesettüre yazın gir bak hem ailene sürpriz yaparsin ya da işte 3 ay sonra miraç kandili bak miraç kandilinde gir tesettüre daha güzel olur, işte çok güzel elbiselerin vardı daha sıfır bak hiç giymedin onlari giy öyle kapan, zaten ben tam doğru tesettürü istoyordum ferace şeklinde işte şimdi yapamayacaksin sonra yaparsin, yaa bana bunlari o içimde ki nefis söyledi hep biliyor musunn😃🩷yaa halbu ki ben o ara kapalı kiyafetler satın aliyordum şal falan daha gelmemişti evime ama şeytan işte beni böyle oyalarken.. bir kaç gün içinde, kargoya gidecek oldum ve dedim ki hemen namazimi kılayım da öyle çıkayım🩷namazımı kıldım ve hemen başımı açmaya başladim, acelem vardi kargoya yetişmek için aksamustu işte tam o an kardeşim..🥹🧡tam o an içim öyle çokk acıdı ki dedim ki nefsime; Sen namaz da Allah’ın huzurundaydın tesetturlusun peki namazdan sonra kimin huzurundasın ? Yine Allah’ın huzurunda değil misin? Peki ya Efendimiz sav. , seni dışarı da bu şekilde açık görse senden yüzünü çevirmez mi ? Dedim nefsime🥹🧡 Sen Allah’a iman ettiğini söylüyorsun ama tesettürün yok senin dedim kendime o zaman Sen Allah’ın emrini değil de şeytandan gelen nefsin emirlerini mi dinliyorsun? Dedim nefsime, şu an ölsen bu şekilde ölmek ister misin ? Yoksa niyet ettim Rabbim Sen ne dersen tesettür benim başım üstüne mi demek istersin dedim kendime ve bunlari diyerek o an geri şalımı bağladım..🥹🧡zaten kış mevsimiydi altima ispanyol paça bi pantalon dizime kadar bi kabanım vardi onu bi çektim ve dışarıya çıktım.. inan ki nefes aldiğimi hissettim biliyor musun ve öyle güzel bir duyguymuş kii🥹🥹kendimi tesetturun için de kapalı korunaklı, Rabbim tarafından korunmuş olan bir güvenli fanusta gibi hissettim.. dedim ki bu muymus yaa hiçbir şey yokmuş ki korkacak..🥹🥹aradan 3 yıl geçmiş olacak yakında ve tesettür diyince ağlamayi daha yeni bıraktım ben bacımm sana o kadar diyeyim bu öyle bir şey ki sana bunu kelimelerle anlatamam.. ben 3 şubatta tesettüre girdim ve 3 gün sonra o büyük 6 şubat depremine yakalandık..iyikii dedim iyiki girmişim tesettüre ya o an can verseydik ya şimdi can verirsek eğer şu an niyet edersen bundan sonra ki ömrün boyunca ölsek bile tesettür sevabi alacaksin benim güzel kardeşim 🥹🧡Rabbim, Senin emrin başım üstüne diyebilmek ve bir adım atabilmek öyle güzel kii.. belki en iyisi olmasa bile o adimi atınca inan ki sen kendin kapandikca kapanmak isteyeceksin.. ben ilk pantalon tunik, renkli elbiselerle başladim ve şu an ferace giyiyorum🥹🥹🤲🤲elhamdülillah bir an bile pişman olmadımm, aksine neden daha önce tesettüre girmedim ki diyorum hep bunun pişmanlığını yaşıyorum..⭐️🪷Rabbimiz bize öyle çok kıymet vermiş ki; tıpkı en değerli madenler gibi bizi de saklamak istemiş, nasıl ki en değerli inciler, mercanlar, altınlar, elmaslar hep nerede kapalı gömülü toprak altinda, su altında öyle değil mii🥹🧡çünkü korunsunlar diye, ama çakıl taşları yeryuzunde herkesin gorebileceği eliyle firlatip atacağı, basacağı yerlerde🥹tesettür bizi korur kardeşim hem bu dünyada hem de ahirette🥹🧡düşünsene bi ahirette Efendimiz sav. Kızı Fatıma annemize şöyle dediğini; Bak kızım Fatıma şu bacına nasıl da benziyor tesettürüyle sanaa..🥹🥹çünkü Fatıma annemiz, tesettürüne öyle bağliymiş ki bu dünyadan gideceğini bilince tekbir şey için endişelenmiş o da kefenle beni taşıdıklarında ya vücut hatlarım belli olursa diye.. ! SubhanAllah bu nasil bir iman bu nasıl bir hayadır öyle değil mi..🥹🧡daha sonra da Fatıma annemiz için o zamanlar tabut daha yeni yeni çıkıyor ki tabutta taşiniyor, yani öldüklerinde bile ya vücut hatlarım belli olursa diye çekinen bir ummetin cocuklariyiz biz halbu ki..🥹telefonumuza neden kap takarız aman zarar gelmesin, incinip cizilmesin diye işte tesettür de bu yüzdendir kardeşim 🥹🧡bunlari düşündükçe, iman dersleri dinledikçe, ölümü bol bol her an düşündükçe, namazimizi kaldıkça tesettür de zaten illa ki olacaktır ❤️ unutma kardeşim tesettür bizim zirhımızdır bu ahir zaman da bunca ahir zaman hengamesinde zırhını çıkartma kardeşim..❤️Eminim ki o zırh çok daha yakışacak sana..❤️🥹
Önerim; youtube Hayalhanem Mehmet Yıldız ın sohbetlerini aksatmadan dinle, namazini kıl, namaz için evde güzel bir kiyafet edin Lemaye- Emare gibi yerden alıyorum ben feracemi daha bir çok yer önerebilirim istersen 🥰kendiminde alisveris yaptiğim memnjn kaldığım, Huzme, Uhre istanbul gibi youtube kanallarini takip et mesela🥰🧡ve duyduğum şu sözde beni çok etkilemişti bir kadın olarak; dış görünüşümün öne çıkmasini değil zekamla, bilgimle, beni ben olduğum için öne çıkmak istiyorum demişti 🧡ve Rabbimizin 99 isminden olan Settar(örten, gizleyen) ismine ayna olabilmek nasîl bir histir öyle değil mi🥹🧡yazın sıcakları düşünüyorsan de ki nefsine, cehennem daha sıcaktır böyle böyle tesetturunden hiçbir zaman taviz vermedikçe inan ki hem farz ibadetini yapmış olacaksın hem de içini sayisiz huzur kaplayacak hem de tesettürüne karşı bu dik durusundan dolayi en güzel tesettür olacak🥹🧡Belki de bir gün keşke dememek için bugün, bu kararı vermenin tam zamanıdır..
Bu postu başka bir kardesimize yazmistim ama sizin postunuzu görünce siz nasil kapsndiniz diye dize de yazmak istedim🥹❤️sizin adiniza çokk mutlu oldum Rabbim daim etsin insAllah, bol bol iman hakikatleri dersi dinleyin mutlaka, namazlariniza sarılın ve bu geçici bir dünya olduğunu unutmayalim, 1 tek hakkimiz var ebedi cennet hayati kazanmak için❤️Lemaye yi takip edin güzel tesettür kiyafetleri edinin, başka sayfalarda önerebilirim🥹❤️siz böyle güzel bir adim atmissiniz ya eminim enn güzelini hakkiyla yapacaksınız 🥹❤️zaten nefsiniz sizinle uğraşiyorsa şeytan sizinle böyle uğraşiyorsa bilin ki doğru yoldasiniz onun emirlerini yapmadiginiz için