eedd Uyumayan anneler bir sorum olacak ben dogumdan sonra ilk kez regl oldum 1sene sonra yani ama çok çok az miktarda yani pede bile gelmiyor öyle söyleyim kusura bakmayın başına gelen var mi 4.gün bugün hiç artış da olmadı yoksa regl değil miyim anlamadım 😂😂
glnrk eedd ya benim de 40 ım çıktı akıntım beyaza dönmemişti henüz hafif pembemsi ve azdı sonra regl gibi yoğun ve kırmızı kanamam oldu 4 gün regl mi oldum bilmiyorum. 4 gğn sürmezdi ve doktorum da aylarca olmazsın muhtemelen demişti. Kafam çok karıştı
eedd aysima38 valla bilmiyorum ki emzirme dönemi boyunca olmamak normalmiş bende gece beslenmesini kesmeye çalışıyorum uzun süre emzirmiyorum diye bi anda oldum mu naptım anlamadim
aysima38 eedd evet normalde adet olmayında kilo alıyo gibi de hissettin mi kendini yani yan etki oluyomu adet olmayınca
eedd glnrk olabilir herkesin tam 40 gün sürmüyor belki dediğiniz gibi olmuştur düzensizlikleri de normal
1prensh eedd ben doğumdan sonra bebeğim 10 buçuk aylıktı olduğunda ilk 3 gün çok az geldi sonra birden çoğaldı 8 gün oldu ve bitti sizinde lekelenme şeklinde başlamış olabilir
EsilaMiracAyazEren_Moms eedd bende 10 ayın üstüne oldum geçen hafta başlarda az az geldi sonradan normale döndü. İlk döngüye girdiğiniz için farklılık göstermiş olabilir
Retzja Ben 45. Günümde normal regl miktarında oldum. Ama miktar ve döngü kişiden kişiye göre değişiyor. Emzirme dönemi çok değiştiriyor regl döngüsünü, miktarını.
suhedaaaaa eedd Benimde ilk reglim ağrısız ve az sürmüştü. Görene kadar regl olduğumun farkında bile değildim. Sonrakilerde bu şekildeydi. regl olmaya başlayalı bir sene falan olacak son üç aydır ağrılı geçiriyorum.