japonbebe onaylanmış mı ? Ben Eylül 15 de doğum yaptım, onaylandı. Ekimin sonunda para yatmaya başaladı. Başvuru yapıp onaylandığı tarihten 1 ay sonrasında ücret yatıyor diye biliyorum. Sizin kasım sonu başvurunuz aralıkta onaylandı ise belki ocakta yatacaktır.