kagansmomy
Valla ben hiç emzirme sütyeni kullanmadım .
Birde göğüslerim zaten 75,80 arası oldu hep .
Ben direk normal sütyen atlet . Bluz tişört ne giyersem giyeyim . Üst bluzu çekip atleti yukarıdan sütyenle aşağı çekip şak emziriyorum bana kolay geliyor üste de bluz denk geldiği için memem de ortada olmuyor .
Karışık anlattım sanırım 😅