Huma_kus34 Kızım 4 yasına gurıcek aama aşırı ınat ben ben dıyor hep ben yaparım ben buyudum falan dıyo sureklı bırde en sevdıgı yemekleri bıle yemıyo yumurtaya bayılırdı artık yemıyo sızde durumlar nasıl nezmanaa kadsr bıyle dveöe dıyor
efeninannnesi Huma_kus34 hoşgeldin 4 yasa ben oğlum da hala çekiyorum domates i çok severdi ağzına vurmuyor herşeyde zitlasiyor ve bu ne zaman geçer bilmiyorum 5 5 yaşındayız 🙄😂
mnkanne1 Huma_kus34 ayy resmen benim oğlum da aynısı anlattığınızın hatta fazlası var eksiği yok diyebilirim 😧