aselkussum umay6691 bizimkide öyle bide doktor eşimide görünce e babasının kafasıda küçük ya zaten annesi bişey yoktur genetiktir diye rahatlattı ki eşimin 55 cm benim 53.5 cm yetiskinlige kadar 50 üstü olursa çok iyi olur
aselkussum umay6691 sizinkilerde küçükmüş ya zaten cok normal muhtemelen bebeginiziinkide yetiskinlikte aşağı yukarı bı değerde olur
umay6691 aselkussum insallah yaa çok gittik geldik hastaneye bi doktor çok korkutmustu beyni içerde kalr felan filan die
ayseayliz umay6691 Benim kızımın baş çevreside hep küçük çıkıyordu şuan bile küçük 26 aylık şuan kızım. Doktorumuz bir sorun olmicağını genetik olabilceğini söyledi
aselkussum umay6691 bişey çıkmaz inşallah canım korkutma kendini nörolojiye göster bı için rahat etsin zaten muhtemelen normal diyecektir