fufissmom Dün gece doktora götürdük 2.5 yaşında tüm tahliller temiz çıktı. Çok şükür antibiyotik ateş düşürücü verdim. Saat takipli 2 kez düş aldırdım. Ama ateşi düşmüyor düşmüyor. Ne yapabilirim
moryazma fufissmom Calpol ibufen dört saatte bir dönüşümlü verebilirsin . Ateşinin çıkmasını beklemeyin. Banyodan ziyade yeriniz müsaitse yani kış ayındayız banyonuz aşırı soğuk değil ise beş on dakika ılık suyla oynatın
aysey07 fufissmom canım çorabına limon sık giydir ayağına birde alnına limonla ıslatılmış bez koy şıp diye düşürdü 10 dakika da 4 aylıktı kızım
fufissmom moryazma banyom biraz soğuk oynattık suyla doktor parol yazmış calpol yazmamış mallesef ibroumin yazmış onuda vericem saati geldiğinde
fatma4664 moryazma şu an bende aynı durumdayım 11 de calpol verdim düşmedi şimdi dolven mi versem yoksa calpol mu vermeliyim
moryazma fufissmom İbubaby diye bir fitil var İbufenin fitili çok etkili hızlıca düşürüyor yaşıda varmış eğer yapabilirseniz onu verin. Parol da düşürür aslında ama
KayraVeAnnesi_06 fatma4664 1 calpol 1 Dolven şeklinde verebilirsiniz sıralı olarak 🙏🏻 çok geçmiş olsun
moryazma fatma4664 Biraz daha bekleyin sonra dolven verirsiniz dört saatte bi yükselmesini beklemeden verin dirençli ise eğer
ardinc Gül suyunuz varsa vücudunu gül suyuyla ıslatın kurudukça tekrarlayın özellikle eklem yerlerini faydası oluyo bide evde yedek carpol ve dolven bulundurun dönüşümlü 4 saate bir verince inatçı ateşlerde daha etkili oluyor
KayraVeAnnesi_06 fatma4664 Normalde 6 saat ama düşmeyen ateşi varsa 4 saat arayla verebilirsin bana eczane yada hemşireler bu şekilde söylüyor 🙏🏻
moryazma fufissmom kan sonuçları temiz anladığım kadarıyla sürüntü alındı mı peki influenza açısından soruyorum o yüzden dirençli olabilir ateşi bu kadar. Eğer düşmüyorsa tekrar götürün bence. Kaç çıkıyor ateşi
KayraVeAnnesi_06 fufissmom Soğuk bez koyun , birde sarımsak çörek otu ezip hakiki zeytin yağında yarım saat kadar bekletip ayağının altına sürün oda çok faydalı oluyor çok geçmiş olsun rabbim şifa versin
sarikavun fufissmom influenza testi yapildi mi? İnfluenza ise antibiyotik ise yaramaz. Benim oglum da atesli dunden beri influenza pozitif cikti ilac basladik surekli memede
fufissmom sarikavun yok hiç bir test yapılmadı. Acildeki doktor çok rahat bi şekilde sadece tahlil istedi. Muayene etti ilaç yazdı bu kadar
nazlin fufissmom canım morarma falan var mı çocuğun vücudunda kolları bacaklarına bi bak dolaşım izi gibi bir de parmağını bastır geri geliyor mu iz
Aselinannesiii1903 fufissmom arkadaşım 4 yaşındaki kizida aynı böyleydi doktor test yapıyor domuz gribi çıktı cocuk ne kadar antibiyotik kullanirsan kullan etkili olmaz demiş farklı bi ilaç vermişti
fufissmom KayraVeAnnesi_06 çok teşekkür ederim. 4 saat arayla veriyorum. Parol verdim. Uyudu şimdi bekliyorum. İnşallah bişi olmaz çok korkuyorum
sarikavun fufissmom ilk atesten 48 saat gectiyse zaten artik ilac ise yaramaz. Acilde de yapilamamis olabilir. Ben ankarada yasoyorim 5 den once genelde losante hastanesine goturuuorum bisi oldugunda guzel ilgileniliuo orda ama ister istemez ozel.
KayraVeAnnesi_06 fufissmom Bizim de hep yüksek seyreder özellikle boğaz enfeksiyonu 41 - 41,5 gördüğüm oldu . Sürekli takip de kalın bu çok önemli ben uyumuyordum