yasemin0000 Merhaba anneler, Oğlum 10,5 aylık. Gece bir kez uyanıyor mama içip tekrar uyuyor. Bu gece mamasını ne zaman bıraktırmak uygun. Gelişimi iyi gidiyor ek gıda ile aramız da iyi aslında. Gece mamaya gerek var mı hala diye merak ediyorum
happygirl8_ yasemin0000 benimki 14 aylık bazen sabaha kadar uyuyo vermiyorum bazen aglıyo su da verebilirim ama ana yüreği belki acıkmıştır diye mama veriyorum 😂
shiningmother34 yasemin0000 bebeğinin gelişimi uygun ise kendi de istiyorsa bırakabilirsiniz şuan oğlum 8 aylıkken bıraktı gece beslenmesini (mama kullanıyordu) kendi istemedi uyandırıp zorla veriyordum doktoru gerek yok demişti bıraktım
yasemin0000 shiningmother34 ya uyanıyor işte bende tekrar pışpış fln yapmadan mama veriyorum belki su versem ya da pış pış yapsam uyur ama denemedim hiç. Acıkıyor diye düşünüyorum hep🤭🤣
happygirl8_ yasemin0000 uzmanlar çocuk uyandığı zaman su verin diyorlar çünkü mama yediklerinde sindirimi zor olur diye ama ben yine de mama veriyorum
mervesare01 yasemin0000 11 aylık benimki de hiçbir düzenimiz yok gece adam akıllı 4 ölçek falan içip bitirmiyor iki üç saatte bir de uyanıp duruyor bende 60 90 80 böyle verip duruyorum uyanınca toplam 200 ml i geçmiş oluyor buna dur demem lazım benim de
yasemin0000 mervesare01 bi dönem bizim de öyleydi. Uyuduktan sonra 5-6 saat geçmeden mama vermedim. Her uyandığında pışpışlayıp sallayıp uyuttum öyle öyle gece tek sefer mamaya düştü. Birkaç gün zor oldu tekrar mamasız uykuya geçmesi ama alıştı
mervesare01 yasemin0000 ya uyumadan önce tam içmiyor mamayi hasta olduğu için çokta mama seven Bi bebek değil ama yatmadan illaki bir şeyler yiyip uyuyor bende vicdan yapıyorum aç mıdır diye . Ama dediğiniz gibi yapmam lazım haklısınız zaten öyle yapsam uyur acıktığı için uyanmıyor çünkü. Siz sabaha doğru mu veriyorsunuz 4 ölçek
yasemin0000 mervesare01 aynen canım gece bi aksilik ateş diş ağrısı vs yoksa 1 kez uyanır bende o biri de bırakmaya calısıyorum