nil2625 Esrasss hamilelikten önce braun kullanıyordum memnundum. Sadece 3-4 ay kullanmama rağmen baya azaltmıştı.
kedili1anne Lumea tabiki İki model arasında kalmıştım tek farkı birş prizde çalışıyor diğeri şarj olabiliyormuş Atış sayısı vs aynj
Seyma_29_ Esrasss ben Kendi adıma memnunum.Lazer geçmişim var zaten kalanlar içinde güzel bir uyutma sistemi bence.Tabi ki herkesin hormonal durumları farklı her makinede olduğu gibi robx den de memnun olmayan vardır elbette