Kızlar oğlum Ocak’ta 3 yaşını dolduracak ama henüz tuvalet öğrenmedi. Önemli olan gece bezi ıslak kalkmaması diye biliyorum ama maalesef biz hala ıslak kalkıyoruz kış girdi gireli azalma gözlemliyorum ama onuda şu tüketimi yaza göre azalmasından dolayı olduğunu düşünüyorum. Sizce gece bezi ıslak kalkmadan başlasam yapabilir miyim?