4 buçuk aylık persentil olarak sınırda sadece anne sütü alıyor ama aktif emmiyor uzun uzun emziremiyorum atak dönemindenmidir nedir emiyor bırakıyor kendini geriye atıyor 3 saat ara bile vermiyorum hem uyumadan önce hem uyanınca emziriyorum çok kısa emip bırakıyor acaba doyuyormudur aktif emmede yok gece uykusuna geçerken hemen uyuyor boş emiyor emzik gibi çekince uyanıyor napıcam bilmiyorum şuan uyuyor uyandırıp emzirsem mi uyanmasını mi beklesem 🥺 her uyumasında kendşmi sorguluyorum iyi ilgilenemedim besleyemedim diye