annevebebegiii__ geçen ay 16 aylık bir bebekle taşındık, imkan varsa mutlaka evden eve nakliyat yani firmanın kendisinin topladığı bir şey ayarlayın çünkü her şeyi toplamak çok mümkün olmayabiliyor, ben mutfağı toplayamadım mesela mutfağı full firma halletti. Çamaşır vesaire gibi özel kıyafetleri topladım elbette ama eşimin takım elbiseleri gömlekleri vardı ütülü gardıropta onları da böyle değişik askılı bir bölmeleri var hiç ütüsü bozulmayacak şekilde askılarla getirip aynı yerine koydular. Ben sadece kırılmasını istemediğim porselen takımlarımı vesaire birkaç şeyi öncesinde kendim kutlayıp kendi Aracımızla taşınma öncesi taşımıştım yeni eve. Bir de çok fazla kitabım olduğu için taşınma günü çok vakit kaybı olacağı için kitaplarımı kolileyerek bir kenara koymuştum. Şu çok pratik bir şey oluyor, sökmeden taşınacak konsol gibi parçalar varsa onların içini koliledikten sonra güzelce silerseniz daha eski evdeyken, yeni evde pratik olmuş oluyor, yani direkt bir toz alıp yerleştirebiliyorsunuz. paketlediğiniz eşyaların üzerine mutlaka işte çocuk odası gardrop yatak odası Şifonyer gibi nereden çıktıklarını yazın yerleştirme aşamasında bu da pratik oluyor. Gözünde büyütüyor insan tabi ama beklediğimden kolay taşındık inşallah sizin de süreciniz güzel geçer aklıma gelenler bunlar oldu benim.