ysmnsrc Tandem emzirme yapabilirsin. Yani gebelikte emzirmek sakıncalı değil ayrıca 2 yaşa kadar emzirmek bağışıklık için çok önemli. Hamileliğin genellikle 4. ayından itibaren süt, doğacak olan bebeğin mekonyumunu atmasına yardımcı olacak şekilde kolostruma dönüşmeye başlar. Kolostruma dönüşen sütün tadı değişir. Bu sütü bebeğin beğenmezse zaten kendiliğinden bırakır.