suleylmzr Bebeğim 5 aylık sünnet ettirmek istiyoruz doktor bahar aylarında yaptirin dedi ne alaka anlayamadim mevsimle ilgisi var mı sünnetin iyileşme sürecinin
SevimliHayaletCasper suleylmzr evet mevsimle ilgisi var. Yaz aylarında nem fazladır özel bölge ıslak kalır ve geç iyilesir. Kış aylarında ise bağışıklık normalden daha düşüktür yara yine geç iyileşir. Bu sebeple doktorlar bahar aylarını tercih eder
nadidelifora suleylmzr hastalanması açısından demiş olabilir. Ben Şubat ayında yaptırdım. 4.5 aylıkken. Hayatımda böyle mantıklı kararlar verdiğim nadir şeylerden biridir. En doğrusu bebekken yaptırmak.
Bebegimm1 suleylmzr bende kış ayında yaptırdım yaz hariç diğer aylar olur bana göre. bebeklik dönemi tercih ettiğimiz için kış ayına denk geliyordu şubat ayıydı yaptırdıgımda 2 aylıktı benden tavsiye bebekken şimdiden yaptırın
gulsahh0 Hayır canım mevsimle hiç alakası yok çocuk donsuz gezmicek sonuçta :)) daha çok hareketlenmeden bir anca önce yaptırın zaten 3-4 güne iyileşir inşallah