Bebeğim iki ayından beri ayakları hiç durmuyor sürekli tekme atıyor . Şimdiden bez bağlarken kavga yaşıyoruz erken mi bu. Hayır hanı bu kadar bacak hareketine Gazıda çatır çıtır yapması gerekiyor . Yorulması da gerekiyor ama yok. Sürekli tekmeliyor havayı. Poposunufa kaldırıyor . Kadırmışkende kendını yana atıyor . Agzından tükürükler salyalar her yerde . Bana erken gibi geliyor . Benım gibi olan varmı