Bu sabah itibari ile hafif bir kaşıntım vardi ılık su ile yıkayıp kasintim icin kremim vardi onu surdum ama sanki daha cok kudurmus gibi kaşınıyor boyle iceriye dogru bir kasinti var insnilmaz tatli kasiniyor kasiyip tahris etmemek icin surekli yikiyorum bu seferde sudan cikmak istemiyorum doktor randevuma 2 hafta var o zamana kadar onerebileceginiz hafifletici birsey onerirmisiniz cok kasinti yapiyor basima ikinci kez geliyor🥲