ogutsennur Kızlar bebeğim için şuan bebelac sarı kullanıyoruz kullanıp memnun olan varmı kakası 3 ila 4 günde bir yapmaya başladı bu mamadan sonra
birprensesanesi ogutsennur bebelac kilo aldırıyor hemde sindirimi daha kolay bebekliğinden beri kızıma kullanıyorum şuan 24 aylık 17 kilo
emine_karatas Bebelac verince çok sindirmesi zor oluyor mesela 2 saatte bi değilde 4 saatte bi alıyordu bebelac golda gectım sindirimi kolay 2 saatte bi veriyorum hemen acıkıyor ve kilo alımı güzel
hsznysr Bebelac gold kullanıyorum bi ara aptamil prosnyeo kullanmıştım kilo aldırmadı benim bebiş sabit kilosunda kalmıştı uzun zamandır Bebelac gold kullanıyorum 9 aylık kızım kiloda aldırıyor.