26 aylık kız çocuğum var , 15 aylıkken vajinal yapışıklık teşhisi koyuldu o dönem doktorumuz akışına bırakalım dedi
Şuan da idrarını rahat çıkarıyor , enfeksiyon geçirmiyor çok şükür .
Yapışıklık sıkı ve tama yakın kapalı olduğu söyleniyor 4-5 farklı çocuk cerrahından fikir aldık çoğu açılması yönünde fakat bazıları önce Estrıol krem 10 gün kadar kullanın açılmazsa poliknikde açarız diyor
Bazı doktorlar da yapışıklığjn çok sıkı olduğu ve tama yakın kapalı olduğundan ameliyathane de çocuğa anestezi verip açmanın çocuğa daha iyi travma yaratmayacağını söylüyor , bu düşünceyi duyunca poliklinik de açtırırsak çocuğa travma olur mu düşüncesi oluştu ciddi anlamda çok kafamız karışık bu durumla karşılaşan tecrübelerini iletirse çok sevinirim