Smrhls Kızlar bebeğim 21.aylik gribal enfeksiyondan sonra genelde bı.hirıltı sesi oluyor yine oldu şuan hırıltı sesi var ama.cigerlerine.indimi.inmedimi.nasil agliycam inse öksürük olur diye düşünüyorum
JanJan_ Smrhls Sizin anlamanız zor. Hırıltı olsa da bazen inmeyebiliyor. Doktorlar bile stetoskopla derin derin dinliyorlar. O yüzden şüpheniz varsa doktora götürmek en iyisi.
AtesPerisi Smrhls Geçmiş olsun cnm benim 6 aylık kızımda grip olmuştu öksürük vardı hırıltı vardı evvelsi gün baktı doktor zatüre var dedi ciğerlerinde yatış yapcaktı yapmadı şimdilik hava antibiyotik ilerliyoruz devam ederse yatış yapcak
Nefesarya Ates mide bulantisi kusma istahsizlik halsizlik hizli nefes alma mesela dakikada 20 den cok fazla aliyorsa inme ihtimali var