dunnobeck Hamileliğimden beri saçlarımı boyatmıyorum, bebeğim 7 aylık oldu boyatmaya karar verdim ama sorun olur mu? Emzirirken saç boyatan var mı?
biyb dunnobeck bebeğim 2 buçuk aylıktı evde kendim boyadım 4 aylıkken de boyadım sadece bebeğin yanına girmedim koku olmasın diye bi problem olmadı
ardinc Ben boyattım doktoruma sorarak diplere değmeden birkisel içerikli boyayla boyatabilirsin demişti
Hep_oyle_olur_zaten Bir doktor 6. Aydan sonra boyayabilirsiniz demişti ben de o şekilde boyatmistim emzirme durumunda 2 kere boyattım
aleyalpis Benim bebeğim de 7 aylık artık boyatmak istiyorum bazı doktorlar emzirme süresinde asla diyo bazıları ik 1 sene önermeyiz diyolar bazılarıda 6 dan sonra diplere değdirmeden vs kafam karıştı ama sanırım ombre yaptıracağım 1-2 aya
pudu Bende bebeğim 2 aylık olunca boyadım açıcı kullanmadım emziriyorum ama çokta sütüm yok mama ağırlıklı besleniyor 4 besleniyorsa 1 i benim sütüm kalanı mama birazsa ona güvendim açıkçası sıkıntı yaşamdım
momica dunnobeck hamileyken hiç boyamadım ama emzirirken ben evde kendim boyadım hamilelik gibi değilki yediğimiz içtiğimizden oluşuyor süt bi etkisi olacağını hiş sanmıyorum sadece bebeğime yaklaşmadım onu da kokuyu alabileceği yerlere getirmedim saçlarımı güzelce yıkayıp evi de havalandırdıktan sonra normal hayatıma döndüm