İki buçuk yaşında kızım var bugün hastanye fıtık normal rutin kontrolleriydi doktor vajinasına baktı yapışıklığı var dedi ilk defa böyle bişey duyuyorum çok korktuk ya ama korkulacak hiç bişey yok dedi kirem yazdı onu sürüp yavaş yavaş açın dedi kremi bugün alamdim kendim baktim açayım dedim biraz açıldı baya ağladı tahriş oldu galiba bı damla kan değmiş iç çamaşırına böyle bişey yaşayan oldu mu önemli bı konumu bu lütfen bilgi verin bana