Merhaba aramızda özel çocuk anneleri varsa bu konuda fikirlerini almak istiyorum.İlk kızım 5 yaşında sağlıklı.2.kızım 2 yaşında genetik hastalığa sahip yatağa bağımlı.biz bir çocuk sahibi daha olmak istiyoruz bu ilk kızımda dahil hepimizin isteği.özel bı çocuğa sahip olup tekrar çocuğu olan varmı doğru mu düşünüyorum.bu yoldan geçen annelerden yorum alabilir miyim.