Hemdem__ Ben de jersey ile mayalıyorum, sütün ya da yoğurdun kaymağını ayrıca ayırıp vermedim hiç, sütün kaymağını ayırmadan direkt yoğurdu mayalıyorum dediğiniz gibi yoğurdu da baya kaymaklı oluyor. Yoğurt verirken karışık kaymağından da veriyorum ayırmıyorum yani. Bu arada 16 aylık oğlum, ben 9-10 ay gibi jerseye geçtim öncesinde ağır gelir filan diye emin olamıyordum normal süt kullanıyordum.