dogakusumx ilk gece çok zordu çok ağladı ama pes etmedim asla meme vermedim mememe birşey sürüp bak uf oldu dedim cici yaptı kapattı. Ama gece memee diye uyandı tabi çok defa kriz anları yaşadı babası devraldı sallayarak uyuttu. Gündüz için bir sorunumuz yoktu zaten 1 kere uykuya geçerken emiyordu. Ertesi gece odaya geçtik kucağımda biraz sakinleştirip yatağa geçtik yatakta uykusu çok olmasına rağmen uyumak istemedi yine memeye baktık uf oldu dedik sonra poposuna pışpışla uyudu. 3 gün boyunca böyle alışmış oldu 3.gündem sonra fazla meme diye sormamaya başladı artık onsuz uyuyabilceğini anladı