Başta iki memeden emziriyordum ama sadece birinde saha çok süt olduğunu gördüm o memeyi daha çok kullanmaya başladım diğerini de kullandım ama çok değil şimdi diğer memede süt çok azalmış ve gözle görülür şekilde sırıtıyo bir meme büyük birisi küçük ne yapsam ? Diğer memede süt oluşur çok ? Nasıl eşitlenir ? Eşitlenir mi ? korkuyorum