kayamommy Başta iki memeden emziriyordum ama sadece birinde saha çok süt olduğunu gördüm o memeyi daha çok kullanmaya başladım diğerini de kullandım ama çok değil şimdi diğer memede süt çok azalmış ve gözle görülür şekilde sırıtıyo bir meme büyük birisi küçük ne yapsam ? Diğer memede süt oluşur çok ? Nasıl eşitlenir ? Eşitlenir mi ? korkuyorum
duyguerl kayamommy hayatım bişey yapmana gerek yok, olmasada o gögsünü emzir em etkili yöntem bebeğin kavrayarak emmesidir. Ama sırayla emzir, sağ göğsünü boşalttıktan sonra sol göğsünü ver. Hem bebeğin yağlı süte denk gelir kilo vs almasıda güzel olur
kayamommy duyguerl yani tek birini tel seferde değilde tek seferde ikisini mi vereyim artarmı kesin yaa
duyguerl kayamommy hayır o şekilde değil. Kaç saatte bir emziriyorsın bilmiyorum ama mesela en son emzirmeyi bıraktığın göğsünü tekrar ver bebeğine. O göğsü tamamen boşaltsın daha sonra baktın doymadı diğerine öyle geç