aynenbenim farklı şeylerle karıştırıp deneyın . Muzlu yaoabılırsınız ballı buskıvılı ıgde tozu katabılırsınız . Kaşık mamalar var onu sütle yapıp sonra sek süte donebılırsınız . 2,5 yaşındayız günde 1 bardak ıcıyoruz temız koy sütü bulduğunuz sürece skıntı olmaz bıtkısel sütte deneyebılrsınız badem sütü falan