Merhabalar,
Benim kızım 10 aylık iki gündüz uykusu yapıyor ama sabah erken de kalksa gündüz uzun da kısa da uyusa her uykuya dalması çok yorucu ve zahmetli. Emzirerek uyutuyordum ta ki bu ay a kadar. Artık emiyor ve uykuya dalmıyor kendini uyandırıyor. Siz nasıl uyutuyorsunuz yöntemleriniz saat ayarlamalarınız neler? Artık çok yoruldum bir çare arıyorum. (Emzik biberon kullanmıyor)