Oğlum 2 günlükken ateşlendi yoğun bakıma alındı anne karnında enfeksiyon kapmış bir hafta kalmıştım çok zordu sonrasında 4 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu geçirdi 10 gün damar yolundan antibiyotik tedavusi aldi şu an 6 ay olmamızı az kaldı ama bizi koruyucu antibiyotik ile yolladılar hâlâ kullanıyoruz Allah korusun iye olabilir yahut salgın vs kapmış olabilir bir an önce acile başvurun ateş bebekler için çok tehlikeli antibiyotik kullandığımız halde ben sürekli tedirginim ateşini sürekli ölçüyorum