Merhaba, öncelikle herkese iyi seneler..
Elele plane 2 kabin tipi bebek arabamı satıyorum. Bebeğim 6 aylık. 6 aydır kullanıyoruz artık puseti bırakıp normal bebek arabasına geçeceğiz ancak alırken dikkat etmemişim. Araba çift yönlü değilmiş.. bu yüzden bebeğimin yüzünü görmeden içim rahat etmediği için bebeğime yeni araba almak istiyorum. Çift yönlü olmaması dışında arabamdan çok memnunum. Hem hafif hem de ufak olduğu için yer kaplamıyor. Tek elle açıp kapatması kolay. Sürüyüşüde gayet iyi. Ürünü çok temiz kullandım herhangi bir kusuruda yok.. Çift yönlü olmamasını sorun etmeyen anneler içinde arabamı piyasa fiyatının çok altına satacağım. Fiyat 3 bin. Puset+araba+kışlık ayak örtüsü de dahil olmak üzere satın aldığım gibi eksiksiz bir şekilde vereceğim. Özellikleri size uyuyorsa mesajlarınızı bekliyorum..
Pazarlığa açığım.
Ürün resimleri aşağıda;
![https://hizliresim.com/eyauu2x]
![https://hizliresim.com/cv0p7mj]
![https://hizliresim.com/gndrg0b]