Başını biraz dik tutabilirsin. Benimki de 5 aylık ve grip. Burnunu temizle ve başını uyurken biraz yüksekte tut. Ben öyle yapıyorum. Başka da yapılacak bir şey yok. Benim oğlum 2. Kez grip oldu. İlk olduğunda paniktim. Artık değilim. 2 haftaya iyileşiyorlar. Bol bol emzir.