Bende el bileğimden ameliyat olmuştum. İlk hafta elimde şişlik vardı sonrasında geçmeye başladı. Morarma olmadığı sürece sorun yok demişti doktor. Fakat içiniz rahat etmiyorsa kendi doktorunuza gidip sorun bende tedirgin olmuştum. Buz uyguladım ve kolumun üstüne uyumamaya çalıştım, sonrasında geçmişti.