fadimeagamyradov Kızlar selam sezeryan oldum bir hafta oldu . Bebeği her emzirmemde aşırı ağrı giriyor normal mi bu ağırlıktan kaynaklı endişe etmeli miyim bilmiyorum. Tecrübenize güveniyorum. Aşırı ağrım var
faveylaa fadimeagamyradov bende sezaryen doğumluyum ama hiç öyle bi sorunum olmadı bilmiyorum belki bünyeden değişir fakat hafife alınacak bir şey değil doktorunuza danışın bence
TalentedMom fadimeagamyradov ben 2 sezeryan yaptım çok normal kişid n kişiye göre değişir ama erken bence
TalentedMom fadimeagamyradov enfeksiyon olabilir benim ilk doğumda enfeksiyondan dolayı çok ağrım olmuştu
pudu Benimde öyle çok ağrım açım oldu daha 1 hafta olmuş dikişlerin taze benim ağrım 4. Haftada geçmişti sağlam ağrımıştı çok aşırı aşırı dayanılmaz bir acıysa lohusa polikliniğine gözükebilirsin yok dayanılabilir acıysa normal
TalentedMom pudu olur canım kolay değil çok varsa doktora git enfeksiyon falan olmasın benim ilki sezeryande enfeksiyon olmuştu çok ağrım olmuştu
fadimeagamyradov pudu yataklara düşürecek şekilde değil ama yinede kıvrandırıyor maalesef.bikini bölgem rahim büyğk küçük abdest yapamıyorum
morinah Ben emziremedim ama sağım yaptıkça rahim kadılıyormuş resmen ölüyordum acıdan ayrıca sağım veya emme esnasında da aşırı bir kanama oluyordu ben idrar yapar gibi kanama yaşamıştım ama hepsi normal
fadimeagamyradov alinaaaaaaa :( ne büyük ne küçük abdestime çıkamıyorum açıdan korkuyorum ve kabızlık problemi yaşıyorum şuan
alinaaaaaaa fadimeagamyradov yani bende tuvalette havluyu ısırdığım oldu zor olan dönemlerim oldu wc konusunda ama günlerce sürmedi yani 3 gün falan zorladı bamya falan lifli gıdalar tüket çok aşırı zorluyorsa doktorunla iletişime geçmelisin
pudu fadimeagamyradov normal bağırsakların eski halini alması biraz daha sürer ağrı da yapar boşaltım yaparken