ozlem34_936_ Kızlar oğlum 15 aylık ve cok sık hasta olmaya başladı aşırı derecede iştahsız bu yüzden vitaminlerin takviyesi almayı düşünüyorum kullandığınız ve önerebileceğiniz bir takviye var mı?
beybitolat ozlem34_936_ @Pamukhanim_ mor meyve karışımı ravla kullanıyorum işe yaradı biraz demişti sanki. Bebekleriniz akran sanırım hatta
Pamukhanim_ ozlem34_936_ beybitolat evet Benimkide 15 aylık mor meyve kullanıyorum işede yaradı ama yeni bir doktora gitmiştim ve gerek olmadığını takviye tavsiye etmediğini uzun süre öyle şeylerin kullanılmasının iyi olmadığını söyledi devam etsen bile 1 ay kullan ara ver 2 hafta sonra tekrar başla dedi
didoece ozlem34_936_ bende nutrigen kullanıyorum biraz etki etti ama çok az az veriyorum. Hem bağışıklığı için hem iştahı için takviye olarak güzel oluyor bence
livanurvealpinannesi61 ozlem34_936_ wellcare balık yağı D3 vitamin dynavit sambukid C kullanıyorum ben iştah içinde ravla besleyici karışım kullanıyorum