Asel_derya Merhaba arkadaşlar oğlumda ve kızımda alerjik astım var bizde hava temizleme cihazı arayışı içerisindeyiz kullanıp memnun kaldığınız varsa paylaşırsanız çok seviniriz 🌸
ozdenizzz Asel_derya benim bebekler de alerjik dyson en iyisi tabi ki ama bi üretiminde çok geri gönderimler olmuş diye açamamış oldum ama hemen de ihtiyacım vardır bebekler için bende Philips aldım aşırı memnunum 1 aydan fazla oldu hem oda temizleyici hem oda nemlendiricili.
Asyaveannesi04 Asel_derya xiaomi aldık ve çok memnunuz, genelde dyson alma taraftarıydım süpürgemden çok memnunum çünkü ama gereksiz büyük geldi ve memnuniyetlerden xiaomi aldık