Maviimm 4 yaş benim çocuklarımın arası. Ilk çocuk kıskançlık yapacaktır bu çok normal. Biz bunu şu şekilde sıfıra indirdik diyebiliriz. Mesela bebeği emzirirken diğerini de öbür koluma yatırdım. Uyuturken beraber uyuttuk altını beraber değiştirdik. Asla ve asla şunları yapmayın.
Bebek uyuyor ses yapma ⛔️
Bebeğimiz uyanınca sesli konuşalım mı? ✅️
Dokunma daha çok küçük ⛔️
Sende onun gibi küçüktün beraber ellerini ve ayaklarını sevelim mi? ✅️
Birde sürekli sende bebekken benimle yatardın, sende meme emerdin, sende altına yapardın diyin ki kendisininde bu yollardan geçtiğini ona da bu kadar yoğun ilgi gösterildiğini bilsin. Şunları da asla yapmayın; o kaka yapıyor pis seni daha çok seviyorum gibi onu aşağılayan cümleler de çok duydum. Ama bu da doğru değil. Ikinizi de aynı seviyorum ikinizde benim için çok değerlisiniz olacak doğrusu. Çocuğunuzun hayatında değişiklikler olursa bu onu kötü etkiler. Ne olursa olsun sizden uzaklaşmasın ilginizin bebeğe kaydığını düşünürse kıskançlık kaçınılmaz olur. Sağlıkla gelsin inşallah ❤️