Esraaaae Kızlar bebegim cok küçük daha emziriyorum ve grıp oldum nasıl koruyabilirm yavrumu öpmüyorum sık sık el yıkıyorum başka önerisi olan var mı
Mutlu_bebegimmm Esraaaae sürekli maske tak evini de havalandir mümkün oldukça uzak dur ve sakın büyüklerin sözünü dinleyip gripliyken emzirmeyi kesme. 💕
izmirliannee Esraaaae ben emzirmeyip sağarak vermiştim grip geçene kadar en azından birebir temas olmasin dedim
Eylul-aynur Esraaaae hemşire bana demiştiki bebeğinizin bağışıklıği gelişir dedi ama maske tak demişti
Emibra Esraaaae benm hep oluypr mesela bir saat surüyor gecio bidaha oluyor ,bagisiklik sistemimz den oluo emdirioz ,bide yorgunluktan oluom ben galiba
545054 Maske tak maskesiz emzirme Evi havalandır sık sık el yıka Canım benim bebeğim 25 günlükken yakalandım gribe çok şükür ona geçmedi çok geçmiş olsun
Nilsevgi Esraaaae Bi yerde okumuştum anne hastayken bebeğe geçmesin diye sütümüzün kalitesi daha da artıyormuş ve vitamin değeri yükseliyormuş bende grip oldum cok şükür geçmedi ayva ve limonnu kaynatıp içtim o torparladı inşallah sizinde bebeşinize geçmez 🤗