Deli gibi geçmiş postlara bakıyorum internete bakıyorum randevuma kadar içime kuşku düştü. Regl kanama pıhtı şeklinde geliyor ama büyük yani çokta büyük değilde ama normal şekilde de değil. Sezeryan olalı 1,5 yıl olacak neredeyse belirtiler yeni başladı. rahim içi dikişlerime bir şey mi oldu diye sürekli araştırıyorum. Sanki regl değilimde kanama geliyor gibi. Ama normal regl kanaması miktarında. Fazla değil. doktor randevusu aldım gideceğim ama bu tarz yaşayanlar var mı?