Arkadaşlarım malum kış ayı ve kreş hastalıkları sonucu otit olduk ve tedaviye bir hafta geç başladık. 1 hafta antibiyotik ve 1 hafta da seröz otit kalmış levmont kullanalım bir hafta aksın bakalım gerekirse Kbb görür gibi bir geri dönüşle evimize geldik. Fakat bu seröz otit uzun sürebiliyor ve sonucunda tüp takılması öneriliyormuş. Böyle bir süreçten geçen arkadaşım varsa eğer sorum size şu: levmont deloday gibi antihistaminik ilaç kullanıp balgam miktarında artış oldu mu? Olduğu için de tüp takıldı mı? Bu durum beni ürkütüyor ameliyathane ortamında olacağı için. Tüp takılacağı bile meçhulken ben durumu yaşamışçasına endişelendim. Burda balgam veya akıntının artışı bir problem mi devamlı burun akıntımız geniz akıntımız var. Bir yandan da diyorum ki daralma olmadığı için balgam burun akıntısı arttı. Siz ne düşünüyorsunuz