birfincantuzruhu Kızlar selam Dikey süpürge almayı düşünüyorum. Dyson dışında önerebileceğiniz memnun kaldığınız çekimi iyi olan süpürge önerilerine açığım. Herkese iyi seneler 🌸
Nrkzy birfincantuzruhu bende philips kullanıyorum 6000 serisi bende memnunum değmez bence 3 kat fark var dysonla arasında
monica50 birfincantuzruhu philips 9000 aqua trio kullanıyorum ben de alalı birkaç hafta oldu çokk iyi
birfincantuzruhu Nrkzy evet o yüzden Dyson istemiyorum fikir almak istedim ne zamandır kullanıyorsunuzz
Mtzzeynep Nrkzy 8000serisiyle ne farkı var? Bende araştırıyorum da sanırım 6000 serisini süpürdükten sonra silme aparatını takılıyormuş .8000de süpürürken siliniyormuş doğru mu acaba?
Nrkzy Mtzzeynep hiç bilmiyorum inanın ki ben sadece süpürüyorum hiç silmedim makineyle. Süpürme olarak başarılı performansı da iyi
monica50 birfincantuzruhu aynı şekil arada kalmıştım hatta gönlüm boschtan yanaydı. teknosaya gidip baktım bosch o kadar ağır ve hantal geldi ki direkt eledim, dyson ya da philips diye düşündüm philipsin silmesi aşırı iyi
birfincantuzruhu monica50 annem boschun 7 serisini kullanıyor evet ağır bi tık ama kullandıkça alışıyor çift batarya olması cezbediyor beni kafam çok karıştı