Şubatta 4 yaşa giricek arka azı dişinden biri baya çürük içi oyulmuş iyice bi kaç ay önce doktor kanal dedi ama 4 yaşı bekliyoruz belki lokal yaptırır diye. Lokal olmazsa genel yaptırıcaz ama cok korkuyorum yaptıran var mı sorun yaşadınız mı cok stresim