eddm Kızlarrr oğluşum artık yürüyorrr 🥹. Ben bilmiyorum nasıl bir ayakkabı almalıyım önerir misiniz. Malum kış bir tane bot bir tane de spor ayakkabısı olsun istiyorum.
butterflyy_ eddm kışlık gerek yok bence indirip yürütmeyeceksiniz orta hali mevsimlik olarak 2 ay a ayak numarası birden büyüyor kullanamayacak bile
gizem6767 eddm ilk adım agakabısı vıccodan almıştım arabanız varsa bota, gerek yok ama yoksa dısarı çıkıyoruz dersen al zaten vıconun kalıpları genıs oluyo ilk adım ayakbsını baya gıydırdım şuan bıle oluyo çünkü ayakabı genıs rahat