Herkese selam, bugün kızımın üstüne bir fincan kaynar çay döküldü hemen yanık tedqvi merkezine gittik pansuman yapıldı ama çoook kötüyüm kızlar. Çooooook kötüyüm. Kahvaltı masasını hazırlarken çayı masaya koydum kızımda yürüteçle geziyordu masadan çok uzaktı ama arkamı dönmemle çaya uzanması ve çayı dökmesi bir oldu. Kendimi affedemiyorum. Perişanım. İz kalır mı kızlar yaşayan var mı